Fietstocht

Sponsorfietstocht Stichting Nut Heerhugowaard

Fiets voor uw vereniging en verdien € 400,- voor uw eigen organisatie

Na tweemaal deze fietstocht te hebben georganiseerd hebben we de gang er in:

“We gaan door!”

Ook dit jaar gaan we weer op de fiets.

Noteer zaterdag 13 juni 2020 alvast in uw agenda!

Ditmaal kunt u voor uw vereniging of stichting gevestigd in Heerhugowaard echter geen €300,00 bij elkaar fietsen maar maximaal € 400,00, voor tien deelnemers, dus € 40,00 per persoon. Dit geldt voor iedere non-profit organisatie in Heerhugowaard niet zijnde kerk, overheid of politiek. Neem kennissen en/of familie mee op deze prachtige tocht van ongeveer 30 km door het prachtige landschap rondom Heerhugowaard en help daarmee gelijk de clubkas van uw vereniging op peil te houden.

U kunt uw vereniging of stichting uit Heerhugowaard vanaf 1 mei 2020 aanmelden via onderstaand formulier.

Dit jaar zal er ook nog een extra bonus €400,- worden uitgereikt aan de groep die het meest herkenbaar is uitgedost. We verwachten een bont spektakel op de fiets. Een onafhankelijke jury zal bepalen wie de winnaar hiervan is.

Graag verwelkomen wij u allen op zaterdag 13 juni 2020!

Namens het bestuur van Stichting Nut Heerhugowaard en Tourclub Omnisport

Schrijf u hier in:

Naam van de vereniging*

Vestigingsplaats*

IBAN rekeningnummer* (Denk hierbij om de goede tenaamstelling ivm naam/nummer controlle van de bank)

t.n.v.*

(Bij onjuiste naam en/of nummer kan er geen betaling plaatsvinden, rekeningnummer mag geen privé persoon zijn) Het uit te keren bedrag wordt bepaald aan de hand van de bij de finish ingeleverde geldige stempelkaarten.

Contactpersoon:

Naam*